Tuesday, May 01, 2007

Even Bravo voor Telfort

ک

zaterdagmiddag, 18h01, laatste klant van de Telfort helpdesk voordat de hele boel tot dinsdag ochtend dicht mag voor Hare Majesteit (nog gefeliciteerd;)...?

Ondergetekende. Gedecoreerd Helpdeskveteraan.

Twee dagen eerder ook al contact met de prima helpdesk opgenomen. Bezorgdheid over het 1GB data-quotum. Sinds mijn patrones het heilige Internet wegnam, ben ik namelijk volledig aangewezen op mijn net-nieuwe mobieltje om te inetten - ook op mijn pc.

Met mijn werk en hobby loopt mijn datahonger nogal snel op... Bang voor Enge Rekeningen, dus gebeld met Telfort.

Sorry, helaas, kunnen wij niet inzien of opvragen. Oh. Wilt u dan notitie maken dat ik bezorgd ben? Zeker, dank u voor de oplossing.

En dan nu zaterdagmiddag. Ineens geen internet meer?? Zucht. PC maar herstarten (duurt nogal lang, los van alle IE's die ik dan mag sluiten:/). Telefoon herstarten. Nog niets?? Snel contact: sorry, we kunnen zo snel niets vinden. Dinsdag etc.

Vast afgesloten, was ik overtuigd :(

Lang koninginneweekend kort gemaakt; dinsdagochtend tien uur. Even testen... Ja! Ik heb weer internet :) Is dat niet lief. Fair-use policy werkt dus ;-p

γιδω
blog comments powered by Disqus